donderdag 11 november 2010

Sepia

Voor het Blog  alles met en over kleuren met Derwents een kaartje gemaakt. Deze keer een uitdaging met een kleur van Derwent ( 640 of 630 ) een stempel inkleuren. Ik heb 630 gebruikt en vond het lang niet makkelijk.
Ga er nog een volgende mee proberen, maar wilde de eerste toch even laten zien.

dinsdag 9 november 2010

Challenge

Kaart gemaakt voor een challenge van Cards & Things

Dit is de sketch
  En deze kaart heb ik ermee gemaakt

maandag 8 november 2010

zaterdag 6 november 2010

challenge Kiama

Vandaag een kaartje ingezonden voor challenge nr. 2 van Kiama
Moest een patroon van Sjaak zijn en thema herfst.