creank
woensdag 8 december 2010
Postbode
Kaartje voor alle postbodes gemaakt, ze hebben nu tijd om op een blog te gaan kijken en dan maar hopen dat ze weer gewoon gaan bezorgen.
Achtergrond is papier van Boekenvoordeel.
Swirl van Marianne Design.
Mal van Nellie Snellen
Stempel van Action ( clearstamp)
Ticket heb ik van
http://scrapdictive.blogspot.com/
stempel ingekleurd met Derwent Coloursoft.
dinsdag 7 december 2010
Kerstbal
Gemaakt n.a.v. een bericht op
The Cuttlebug Spot
.
maandag 6 december 2010
Snelle kerstkaart
Voor als je nog snel wat kaarten nodig hebt.
Witte kaart van 13,5 x 13,5 cm
Daarop uit een boekje van Boekenvoordeel een velletje van 13 x 13 cm.
Van Marianne design de Creatables Double frame gebruikt.
2 x door de Big Shot gedaan in rood en groen.
Ook van Marianne de Noorse ster gebruikt
En tenslotte een gouden bloem gemaakt met een Marianne mal.
Kerstboom
Twee verschillende maten steken gebruikt.
Omtrek boom1 -7 binnen 1 -6 zodat er kleine stickertjes in kunnen als "ballen"
Garen Mettler kleur 9818 en top kerstboom madeira no. 40
zaterdag 4 december 2010
Opkikkertje
Het is er de tijd weer voor om beterschapskaartjes te maken.
Dus hier een opkikkertje.
donderdag 2 december 2010
Toch nog een
Ik heb toch weer een kaart gemaakt uit het boekje van
Marga v. Dijk- v. Belzen.
Heb nu voor een patroontje gekozen dat alleen met kruissteekjes is gedaan.
De vlinder is van een mal van
Marianne Design
woensdag 1 december 2010
Bewerkelijke Kaart
Vandaag een kaartje af kunnen maken dat heel bewerkelijk is.
Het komt uit een boekje van
Marga v. Dijk - v. Belzen.
Kaartborduren anders.
Kleine kruissteekjes en stiksteekjes, tussendoor kraaltjes.
Nieuwere posts
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)