woensdag 26 januari 2011

challenge 17

Kaart gemaakt voor 3Dcards. Een beterschapskaart deze keer.
Genoeg zieken in de omgeving!!

maandag 17 januari 2011

zaterdag 15 januari 2011

vrijdag 14 januari 2011

hobbydots 2

Toch gelijk nog maar een kaartje met hobbydots gemaakt.
Het patroon komt uit het boekje kralenkaarten vam Marga v. Dijk- v. Belzen.
In dit patroon worden gebogen grote kralen gebruikt, die heb ik niet, maar bij de hobbydots zitten boogjes;-)
In het midden een bloem gemaakt met een mal van Marianne Design.

donderdag 13 januari 2011

Hobbydots

Wat doe je als je wel de hobbydots hebt, maar geen patroon.
Ik heb een kralenborduurpatroon uit een boekje gehaald.
Dit op de lichtbak gelegd en de dots geplakt.

dinsdag 11 januari 2011

challenge 16

Van 3D Cards.
Alles mag als er maar 3D in is verwerkt.
Daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Het middengedeelte is met de hand uitgesneden.
Rechtsboven is nog een deel embossing gedaan, maar is toch slecht te zien.

maandag 10 januari 2011

Eerste kaartje 2011

Zo dat is even terug dat ik een kaartje heb geplaatst.
We zijn heerlijk op vakantie geweest, dus ik kan er weer tegenaan.
Ik had zin in pastelkleur en heb de bloemkleur terug laten komen in de geborduurde bloemen. Daar heb ik een druppel met de pearl maker in verwerkt.