dinsdag 22 februari 2011

Puppy

Met een van de geweldige digi,s van Karen,s doodle heb ik de volgende kaart gemaakt.
Hij is voor mijn schoonzoon en of ie nou zo blij is dat er 30 bij zijn leeftijd komt te staan;-)

maandag 21 februari 2011

Pinwheel

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een kaart die  Ria op een Yahoolijst liet zien.
Zij heeft de kaart gemaakt nadat ze een filmpje had gezien van Dawn.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Regelmatig een kerstkaart maken scheelt veel stress aan het eind van het jaar.
De paarse ondergrond ligt er alleen maar om  het wit uit te laten komen, dus hoort er niet bij.

donderdag 17 februari 2011

Hobbydots

Een kaart gemaakt met de hobbydots. Het is veel werk, maar het effect vind ik iedere keer weer schitterend.

Ik heb er een standdaardje bij gemaakt.

Spring- Time

gemaakt voor een challenge bij Karen,s Doodles. Leuk maak een piramide kaart en gebruik een stempel het liefst natuurlijk van Karen Doodle.
Aan drie kanten beplakt met mooi papier . Vlinders gebruikt, kant bloemetjes, swirl en een ticket..

woensdag 9 februari 2011

challenge 97

Een kaart gemaakt voor dtc.

Thema ,ja kan haast niet anders begin Februari  From the Heart ( Valentines day theme )

zaterdag 5 februari 2011

challenge 79

Bij DCL. Weer een leuke sketch en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.

oosters

Via een Yahoogroep een sketch gekregen.
Was een lastige , maar ik heb er na lang nadenken een mooie kaart mee gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt komt , ja hoor alweer bij Action vandaan.
De bloemetjes zijn gemaakt met een  Joy mal.
De magnolia is ingekleurd met Derwent coloursoft.
Blaadjes van Marianne design en de "chinese "tekst....... gewoon een  tekststicker van jaren geleden.
Ben zelf  tevreden met deze kaart en jullie??