maandag 14 maart 2011

Lintjes

Laat zien bij Really Reasonable Ribbon Hoe  jouw lintjes er wel of niet netjes bijliggen.

En  maak kans op een leuke prijs;-)
Je ziet, hier heb ik totaal geen orde in.
Misschien wel een goede reden om iets te winnen;-)

woensdag 9 maart 2011

Matroesjka

Uit het blad Quickcards, een Russische poppenkaart gemaakt.



 
Zo Quick ging het nog niet, want het is bij elkaar toch heel veel knip, meet en plakwerk.

Award

gekregen van Marijke en Chantal.
Dank je wel  , vind het heel lief.
Ik heb hem ook al eens ontvangen en laat het aan een ieder over om hem te pakken.
Jullie maken allemaal creaties  die een award verdienen

dinsdag 8 maart 2011

Uitdaging 53

Van Karen,s Doodle.
1 opvallend detail.
Met uiteraard een stempel van Karen,s Doodle

zondag 6 maart 2011

Anything Goes Project

Bij Bugaboo Stamps.
Uiteraard weer een stempel van Bugoboo gebruikt en in deze tijd van het jaar ( Carnaval) vond ik deze wel toepasselijk.
Wens jullie allemaal nog een heel gezellige zondag toe;-)

donderdag 3 maart 2011

Wiper Card

Deze kaart gemaakt  dankzij een Tutorial op Doodle Divas .
Vond het heel leuk om te doen.
Heb  Bigsby   ingekleurd met Derwent coloursoft.
Papier van een blokje bij Het kruidvat.