creank
maandag 14 maart 2011
Lintjes
Laat zien bij
Really Reasonable Ribbon
Hoe jouw lintjes er wel of niet netjes bijliggen.
En maak kans op een leuke prijs;-)
Je ziet, hier heb ik totaal geen orde in.
Misschien wel een goede reden om iets te winnen;-)
zondag 13 maart 2011
Bloghop
Bij
Jacque
Ziet er toch weer leuk uit!!!
woensdag 9 maart 2011
Matroesjka
Uit het blad Quickcards, een Russische poppenkaart gemaakt.
Zo Quick ging het nog niet, want het is bij elkaar toch heel veel knip, meet en plakwerk.
Award
gekregen van
Marijke en Chantal.
Dank je wel , vind het heel lief.
Ik heb hem ook al eens ontvangen en laat het aan een ieder over om hem te pakken.
Jullie maken allemaal creaties die een award verdienen
dinsdag 8 maart 2011
Uitdaging 53
Van
Karen,s Doodle
.
1 opvallend detail.
Met uiteraard een stempel van Karen,s Doodle
zondag 6 maart 2011
Anything Goes Project
Bij
Bugaboo
Stamps.
Uiteraard weer een stempel van Bugoboo gebruikt en in deze tijd van het jaar ( Carnaval) vond ik deze wel toepasselijk.
Wens jullie allemaal nog een heel gezellige zondag toe;-)
donderdag 3 maart 2011
Wiper Card
Deze kaart gemaakt dankzij een Tutorial op
Doodle Divas
.
Vond het heel leuk om te doen.
Heb Bigsby ingekleurd met Derwent coloursoft.
Papier van een blokje bij Het kruidvat.
Nieuwere posts
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)