Voor de 3D Cards Challenge Blog een kaart gemaakt.
Thema jungle en als je dan geen afbeeldingen kan vinden in alle mappen, dan brengt een oude video uitkomst.
zaterdag 30 oktober 2010
vrijdag 29 oktober 2010
kerstkaart met nestabilities
Vandaag een filmpje gezien op Youtube en heb daardoor deze kaart gemaakt.
Had natuurlijk niet de nestabilitie die er gebruikt is, maar vond het met deze ook prima gaan.
Die is met een mal van Nellie Snellen gedaan.
Bloemetje onderste deel met een creatable van Marianne Design, de top met kleine ponsen.
http://valitasfreshfolds.blogspot.com/ hier heb ik het voorbeeld gezien.
Had natuurlijk niet de nestabilitie die er gebruikt is, maar vond het met deze ook prima gaan.
Die is met een mal van Nellie Snellen gedaan.
Bloemetje onderste deel met een creatable van Marianne Design, de top met kleine ponsen.
lintje met Merry Christmas
donderdag 28 oktober 2010
dinsdag 26 oktober 2010
maandag 25 oktober 2010
woensdag 20 oktober 2010
dinsdag 19 oktober 2010
Abonneren op:
Posts (Atom)







