maandag 20 december 2010

Ronde kaart

voor  challenge 23 van Marianne Design gemaakt.
Opdracht een ronde kaart met een stempel of een 3D plaatje van Marianne.

donderdag 16 december 2010

Sketch 064

 gemaakt voor DWYT sketch nr. 064.
Lekker weer kleine stukjes papier op kunnen ruimen. Vond dit een leuke sketch om te gebruiken.

maandag 13 december 2010

Challenge

 Met dit Recept een kaartje gemaakt voor challenge 22 van Marianne design challenge blog.
Knopen, touw, 4 dessinpapiertjes en een stempel van Marianne Design.

sterkte

Helaas moeten deze kaarten er ook zijn.

Digi uitdaging

Deze kaart heb ik gemaakt bij een Yahoogroep.
Opdracht, maak een kaart met deze digistamp.
Het is leuk te zien dat er met één afdruk zoveel verschillende kaarten worden gemaakt.

vrijdag 10 december 2010

trouwkaart

 Kaart gemaakt na een workshopje gezien te hebben bij bergkaarten.
Vouwen deed ik al jaren, en al jaren niet meer, maar vond dit een heel leuk idee.
War origami papier gepakt, De Big Shot en een mal. Papier van Boekenvoordeel en daar is deze kaart uit ontstaan.

Award

gekregen van   Marijke en Chantal.  Dank jullie wel , dat jullie  mij ook een Award hebben gegeven.
Heel erg leuk, maar ook zo moeilijk om door te geven.
Daarom aan ieder die mij volgt, jullie mogen hem pakken.