voor challenge 23 van Marianne Design gemaakt.
Opdracht een ronde kaart met een stempel of een 3D plaatje van Marianne.
maandag 20 december 2010
donderdag 16 december 2010
Sketch 064
gemaakt voor DWYT sketch nr. 064.
Lekker weer kleine stukjes papier op kunnen ruimen. Vond dit een leuke sketch om te gebruiken.
Lekker weer kleine stukjes papier op kunnen ruimen. Vond dit een leuke sketch om te gebruiken.
maandag 13 december 2010
Digi uitdaging
Deze kaart heb ik gemaakt bij een Yahoogroep.
Opdracht, maak een kaart met deze digistamp.
Opdracht, maak een kaart met deze digistamp.
Het is leuk te zien dat er met één afdruk zoveel verschillende kaarten worden gemaakt.
vrijdag 10 december 2010
trouwkaart
Kaart gemaakt na een workshopje gezien te hebben bij bergkaarten.
Vouwen deed ik al jaren, en al jaren niet meer, maar vond dit een heel leuk idee.
War origami papier gepakt, De Big Shot en een mal. Papier van Boekenvoordeel en daar is deze kaart uit ontstaan.
Vouwen deed ik al jaren, en al jaren niet meer, maar vond dit een heel leuk idee.
War origami papier gepakt, De Big Shot en een mal. Papier van Boekenvoordeel en daar is deze kaart uit ontstaan.
Award
gekregen van Marijke en Chantal. Dank jullie wel , dat jullie mij ook een Award hebben gegeven.
Heel erg leuk, maar ook zo moeilijk om door te geven.
Daarom aan ieder die mij volgt, jullie mogen hem pakken.
Heel erg leuk, maar ook zo moeilijk om door te geven.
Daarom aan ieder die mij volgt, jullie mogen hem pakken.
Abonneren op:
Posts (Atom)







