zaterdag 29 januari 2011

Schets DCL 78

Deze kaart gemaakt met de schets bij DCL.
Swirl van Marianne design.
Oosterse mal, van Nellie Snellen
Vlinder van Avec
bloemen van  Action.
Vintage papier van Action.

donderdag 27 januari 2011

challenge 2011 - 2

Een kaart gemaakt voor alles met en over kleuren met Derwents.
Opdracht er moet een Magnolia op staan die uiteraard is ingekleurd met Derwents potloden.

vogelhuisje

Bij een Yahoogroep werd een digistamp aangeleverd. Maak daar een kaart mee voor een ketting.

Ik heb uit het Basisboek voor kaarten maken een model van een vogelhuisje gemaakt. Het huisje is "dubbel" zodat ie kan staan.
De digi heb ik met derwents coloursoft gekleurd .
Takjes zijn van Marianne design

woensdag 26 januari 2011

Candy van in2stamps

Dit is leuk!! wie wil zoiets nou niet winnen? klik hier om ook een kans te maken.

challenge 17

Kaart gemaakt voor 3Dcards. Een beterschapskaart deze keer.
Genoeg zieken in de omgeving!!

maandag 17 januari 2011

zaterdag 15 januari 2011