Deze week bij Bugaboo maak een kaart in het groen met de sketch die gegeven is.
Of je hier nou zo van opknapt ???
maandag 28 februari 2011
donderdag 24 februari 2011
Bugaboo stamp
Eeen freebie bij bugaboo stamps.
Ze hebben er ontzettend leuke digi,s . Eerst deze maar eens geprobeerd.
dinsdag 22 februari 2011
Zwart - wit + 1
uitdaging 51 bij karens,s doodle een kaartje in de kleuren zwart en wit met 1 andere kleur.
Heb een klein beetje gesmokkeld met het haar.
Heb een klein beetje gesmokkeld met het haar.
Puppy
Met een van de geweldige digi,s van Karen,s doodle heb ik de volgende kaart gemaakt.
Hij is voor mijn schoonzoon en of ie nou zo blij is dat er 30 bij zijn leeftijd komt te staan;-)
Hij is voor mijn schoonzoon en of ie nou zo blij is dat er 30 bij zijn leeftijd komt te staan;-)
maandag 21 februari 2011
Pinwheel
Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een kaart die Ria op een Yahoolijst liet zien.
Zij heeft de kaart gemaakt nadat ze een filmpje had gezien van Dawn.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Regelmatig een kerstkaart maken scheelt veel stress aan het eind van het jaar.
Zij heeft de kaart gemaakt nadat ze een filmpje had gezien van Dawn.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Regelmatig een kerstkaart maken scheelt veel stress aan het eind van het jaar.
De paarse ondergrond ligt er alleen maar om het wit uit te laten komen, dus hoort er niet bij.
donderdag 17 februari 2011
Hobbydots
Een kaart gemaakt met de hobbydots. Het is veel werk, maar het effect vind ik iedere keer weer schitterend.
Ik heb er een standdaardje bij gemaakt.
Ik heb er een standdaardje bij gemaakt.
Abonneren op:
Posts (Atom)






