dinsdag 29 maart 2011

Uitdaging 56

Van Karen,s Doodles Nederlandse uitdagingen blog.
Deze week , maak je eigen versieringen ( embellishments).
Ik heb gekozen voor Ollie the Ostrich.
Ik heb het koppie in een diaraampje geplaatst die ik in papier van Action heb verpakt en opgevrolijkt met een strikje.
Linksonder een creatable van Marianne Design en roosjes van.....ja hoor weer Action
Heb de kanten bewerkt met een mal van Nellie Snellen en bewerkt met Distress Ink.

maandag 28 maart 2011

Monochromatic Challenge!

Bij Bugaboo, dus alles in één kleur  + 3 knopen, en omdat ik bloemetjes had in de kleur oranje ben ik daar mee aan de slag gegaan.


woensdag 23 maart 2011

Catch the Bug Challenge

Bij Bugaboo een challenge, Baby Steps deze week.  Maak een baby/kinderkaart.

vrijdag 18 maart 2011

Challenge Bugaboo

Deze week bij Bugaboo Scallops anyone.
Het liefst uiteraard met een stempel van Bugaboo.

Ik heb  deze kaart gemaakt met in mijn achterhoofd  mijn schoonzusje die uitkijkt naar haar eerste kleinkind.
Grapje moet kunnen;-)
Ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Ik vond Mildred hier prima bij passen.

dinsdag 15 maart 2011

Jongenskaart

Wat is het toch altijd moeilijk om een kaart voor een jongen te maken.
Nu met een digi van Bugaboo, was er iets leuks mee te maken.
De sketch is op een Yahoogroep gegeven,
 Moeten alleen de jongens wel gaan basketballen!!!

Deze kaart doet mee aan een challenge bij really reasonable ribbon  rrr20

maandag 14 maart 2011

Lintjes

Laat zien bij Really Reasonable Ribbon Hoe  jouw lintjes er wel of niet netjes bijliggen.

En  maak kans op een leuke prijs;-)
Je ziet, hier heb ik totaal geen orde in.
Misschien wel een goede reden om iets te winnen;-)